PROGRAMUL C – O – T
Oferta Programului C-O-T (Comunicare – Obiective – Timp)
Programul se adresează echipei de top management din cadrul unei firme şi se personalizează la nevoile acesteia.
În forma lui generală are următoarele :
Ø Obiective:
1. perfecţionarea aptitudinilor de comunicare offline, online;
2. îmbunătăţirea tehnicilor de planificare şi stabilire a obiectivelor;
3. perfecţionarea aptitudinilor de gestionare a timpului şi spaţiului de lucru.
Ø Structură: patru module:
I. Analiză diagnostic privind comunicarea şi gestiunea timpului , a spaţiilor de lucru.
II. Instruire (10 teme) particularizate la problemele constatate în analiza diagnostic şi la cerinţele conducerii. (Comunicare offline, online, viziune, misiune, obiective, planificare strategică şi tactică, timp-agendă, organizare ergonomică a spaţiilor de lucru).
III. Consultanţă individuală cu participanţii pentru:
– conştientizarea fiecărui participant cu punctele sale forte şi slabe şi mai ales, cu necesitatea dezvoltării unei gândiri şi atitudini pozitive ;
– îmbunătăţirea gestiunii timpului şi spaţiului propriu de lucru;
– îmbunătăţirea comunicării în firmă.
IV. Evaluare Program pentru conducere privind problemele de comunicare, cele ale managementului de timp, spaţiu din firmă şi mai ales propunerile de îmbunătăţire.
Ø Grup ţintă este ales de către conducere şi este recomandat să fie format din top management şi responsabilii de procese.
Ø Mod de lucru : offline – punctul I, online – punctele I…IV
Produsele concrete cu care se finalizează PROGRAMUL C-O-T, destinat schimbării atitudinii top managementului, adică beneficiile lui imediate, sunt:
Raportul de audit diagnostic, Viziunea, Misiunea, Politica, Strategia firmei pe 2 ani, Planul general al primului an, Obiectivele pe primul an, Planul de îmbunătăţire al spaţiilor de lucru, Structurarea omogenă, cu bune practici a agendei de timp pentru echipa de top management.
Este un program util pentru orice firmă fie în START- ul iniţial, fie în cel de optimizare, dezvoltare a activităţilor ei.