Vrei să lucrezi cu mine şi să câştigăm amândoi ?

   

      work-togetherPe o vreme splendidă, la sfârşit de vară,  eram în Iaşi,   la o întâlnire de suflet, cu câtiva foşti colegi de facultate.    Pe  o terasă plină de flori,  de unde vedeam cladirea refacută a Palatului Culturii, savuram o cafea.

      Majoritatea dintre colegi mai aveau un an şi se pregăteau să intre  în vacanţa cea mare,  adică la pensie.

        În bucuria întânirii,  au început să curgă istoriile noastre de viaţă, pline de realizări.  Toţi ne simţeam în putere şi cu chef de treabă  şi nu aveam de gând să trăim  doar din pensie,  aşa că fiecare,  povestea la ce s-a gândit să întreprindă. Aveam şi câţiva colegi care erau întreprinzători cu oarecare experienţă  şi pe Sanda, consultant în afaceri  la Camera de Comerţ.

Au pornit întrebările: cum să începi, cu cine să te sfătuieşti, de ce resurse ai nevoie, etc.

                 Cum întrebările sunt de fapt primul pas către răspunsuri,  până seara târziu ,   am  dezbătut   proiectele la  care ne  gândiserăm.  Fiecare a luat ce a avut nevoie din aceste discuţii  pline de patos, glume, dar şi de informaţii utile.  Am hotărât că peste un an, să ne întâlnim din nou şi să vedem ce-am făcut.

                  Înainte să ne despărţim am rugat-o pe Sanda,  colega noastră,  să aşeze într-o formă clară recomandările ei.

                   Bucuroasă, că ne poate fii până la sfârşit de folos,  începe   cu un citat din David Rockfeller:

  “  Succesul  în business cere  instruire, disciplină  şi  muncă intensă.  Dar, dacă nu  ţi-e frică de toate acestea, oportunităţile sunt magnifice. ”   

                   Apoi ne preciează modul în care-şi selecteză partenerii :

        “  Îi preţuiesc şi respect pe întreprinzători, ei sunt motorul lumii, dar lucrez doar cu cei care înţeleg  să investească  în ei,  în echipa lor,  pentru că aşa  câştigăm împreună.”  

            Prima condiţie, ca tu , drag coleg,  să ai succes este să fii hotărât şi constant să investeşti in tine, ca antreprenor şi  în echipa ta.

           În calitate  de consultant, dedicat  îmbunătăţirii managementului tău,  îţi  răspund  la  întrebările  care te frământă:

1.      Când să lucrezi cu mine şi ce pot să-ţi ofer?

2.      Cum,  cât  şi unde  preferi să lucrezi cu mine?

3.      De  ce să mă alegi pe mine?

R1 –  Dacă  eşti întreprinzător  şi  te găseşti :

a)      la început de drum în afacerea ta şi te-ai decis să nu reinventezi roata. Eşti hotărât să foloseşti bunele practici recunoscute internaţional şi eşti dispus să investeşti ca să înveţi cum să-ţi organizezi din start un  sistem  eficient de management al calităţii.

Felicitări! Asta înseamnă că eşti conştient că aşa poţi să câşigi  timp, bani şi angajaţi valoroşi.

Pentru tine, în această etapă, oferta mea din Programul Comunicare-Obiective-Timp şi cea din Programul PRO-ISO (Organizaţia Internaţională de Standardizare) o consider acoperitoare.

b)      la un prag de dezvoltare, când vrei să ai pentru decizie, informaţii obiective privind evaluarea stadiului sistemului tău de management.

Eşti  bine orientat!  

Poţi  beneficia de oferta mea de analiză diagnostic, de audit intern de sistem al  managementului, care să-ţi ofere un Plan de corecţii,  acţiuni corective/ preventive şi  îmbunătăţiri ale stării actuale a sistemului tău de conducere, chiar o serie de instrumente de lucru,  prin Programul PRO-ISO.

 c)      nemulţumit de modul de răspuns al echipei tale de top management (timp de răspuns, manieră de comunicare,  organizare,  planificare,  decizie , etc.)

Eşti un om de acţiune şi te-ai hotărât să-ţi evaluezi şi instruieşti echipa şi pe tine şi modul tău de a lucra cu ea!

Oferta mea din  Programul Comunicare-Obiective-Timp aplicată personalizat,  îţi  dă satisfacţie.

 d)     în decizia de a construi un sistem de management conform standardelor internaţionale privind calitatea/  mediul/  sănătatea şi securitatea în muncă/  siguranţa alimentului.

În acest caz, este important să înţelegem foarte bine motivaţia ta:

  • pentru  eficacitatea şi eficienţa sistemului tău de management;
  • pentru  credibilitate faţă de partenerii tăi;
  • pentru a face faţă concurenţei la licitaţiile publice, care includ printre criteriile de selecţie implementarea sau chiar certificarea sistemelor de management conform standardelor internaţionale;
  • pentru finanţare (criterii impuse de bănci, de finanţatorii de proiecte).

Eşti motivat, ai resurse şi vrei să-ţi planifici judicios efortul pentru a construi un sistem de management.

Funcţie de implicarea ta, a echipei, a pregătirii în domeniu, a resurselor disponibile, îti recomand să alegi între oferta mea pentru a construi un sistem de management în gama modulară sau în cea   integrată.

Oricare este alegerea ta, oferta va fi adaptată la nevoile şi resursele disponibile la un moment dat. 

e)      eşti conştient că trebuie să aplici legile şi reglementările valabile în domeniul tău de activitate:

Următoarele mele oferte îţi răspund la aceaste cerinţe:

  •  Elaborarea manualului de evaluare de riscuri profesionale.
  • Resurse Umane (Organigrama, Regulamentul intern, Fişe de post, Criterii şi procedura de evaluare angajaţi);

R2 –  Colaborezi cu mine :

  • eficace şi eficient (eficace, adică, să-ţi atingi obiectivele, eficient, adică, cu minim de resurse) ,
  • împreună cu o echipă cu autoritate  de decizie în firmă,
  • offline (la sediul clientului –  pentru analiză documente, fluxuri, posturi de lucru),
  • online (comod – de la calculatorul propriu, în timpul tău – pentru comunicare, consultanţă, instruire),
  • conform unui program stabilit, de regulă, pe o durată minimă de trei luni.

 R3  –  Mă alegi pe mine, pentru:

  • Competenţă
  • Experienţă
  • Personalizare şi Rapiditate
  • Preţ  negociabil

Dacă tu crezi că această colaborare îţi poate adăuga valoare ţie,  echipei tale şi afacerii tale,  atunci,  alege din oferta mea generală de servicii şi produse  ce ai nevoie şi  contacteză-mă.   Mulţumesc.

email  office@popconsult.ro 

  

facebook-icon  http://www.facebook.com/popconsult

Post a Comment

Your email is never shared. Required fields are marked *

*
*